יום שבת, 28 בינואר 2017

מפגש בנושא שיווק שותפים של מועדון TO DO IT



מפגש של מועדון TO DO IT


אחרי סופ"ש עמוס במיוחד, מצאתי לי סוף סוף זמן לשבת ולכתוב לכם מה עבר עלי בימים האחרונים, ומה היה עם המשך העשייה שלי. כרגע מבחינת התקדמות רמת ההכנסות שלי, המצב לא הכי טוב, ואני עדיין בהפסדים ולא ברווחים. הוצאתי יותר כסף על פרסום ממומן מאשר אני אמור לקבל על ה - 4 לידים שהצלחתי להביא. כנראה שאני צריך עוד לשבת וללמוד למה אני לא מצליח, או אולי להחליף שיטת עבודה. מה שבטוח המפגש שהייתי ביום בשישי, היה עם המון אינפורמציה. חלק הבנתי, וחלק כנראה אבין בהמשך.

קצת מהמפגש של המועדון TO DO IT

המפגש התקיים ביום שישי, אתמול (נכון לזמן הכתיבה), בבית דני (שזה איפשהו בדרום תל אביב). בשעה 09:00 היית התכנסות, אני הגעתי בכמה דקות אחרי השעה תשע, וראיתי שכבר הגיעו אנשים, היו קבוצות של אנשים שדיברו בינהם. ראיתי כמה עשרות אנשים בתוך החדר ובחוץ. פגשתי את צחי רוזנטל ואת רועי שרגו, המייסדים של המועדון. אני אדלג לקטע שהתחיל התוכן הלימודי של המפגש:
צחי רוזנטל התחיל בהרצאה על עבודה בתחום שבו אנחנו יותר מתחברים אליו, ובנוסף הסביר על כיצד משפך שיווקי טוב צריך להיות כדי לבנות עסק אינטרנטי שעובד ומכניס הרבה כסף. רשמתי לעצמי את רוב הדברים, למדתי המון ממה שצחי הסביר שם.
לאחר שצחי סיים את ההרצאה שלו עלתה לדבר בחורה בשם שרון אייזן, שסיפרה את הסיפור האישי שלה, ומה גרם לה לשנות את החיים שלה 180 מעלות, ודברה על מה אנחנו צריכים לעשות כדי באמת לעשות שינוי ולהצליח בכל תחום שנרצה, היה מאוד מעניין. למרות שלי קצת נמאס מהרצאות בנושא התפתחות אישית, אני מעדיף לראות דברים פרקטים ולעשות תכלס. אני מבין שיש אנשים שכן צריכים את הקטע של התפתחות אישית ואת הזריקת מוטיבציה, אני פשוט כבר מלא מוטיבציה, אני רק צמא למידע.
לאחר ההרצאה שלה הייתה הפסקה, שוחחתי עם קצת אנשים, שאלתי אותם שאלות, איך הולך להם. ואני מבין שהאנשים שם מאוד מגוונים, יש גם מבוגרים וגם צעירים, גם חילונים וגם דתיים, גם אשכנזים וגם מזרחיים, מאוד מגוון, וחלק מצליחים יותר וחלק פחות, חלק וותיקים יותר בתחום וחלק פחות. זה רק עודד אותי ואראה לי שכל אחד יכול לעשות ולהצליח בתחום הזה, ורק צריך לעשות.
חזרנו מההפסקה והגענו להרצאה של ברנרד מזל טוב, משווק שפועל כבר הרבה שנים בשוק והוא גם נמצא במועדון טו דו איט, הוא הסביר לנו איך לבנות דפי נחיתה ממירים, ושם למדתי המון דברים שהם תכלס, דברים פרקטים של איך לגרום לדף נחיתה להמיר הרבה יותר, ואני הולך להשתמש במידע שקבלתי שם כדי לשפר את הדף נחיתה שבניתי לאודישנים לבית ספר למשחק שאני מפרסם.
ואז הגיע תורו של רועי שרגו, שהציג לנו כמה פיצ'רים מגניבים באינטרנט ושימוש של מכה תוכנות מאוד מעניינות. תוכנה אחת מוצאת סטטוסים מצליחים בפייסבוק מכל מיני קבוצות - מאוד טוב כדי לקחת רעיונות ולראות מה עובד יותר ומה עובד פחות. והוא גם הראה לנו איך אפשר לבנות סטטוס בדף עסקי שגורם לאנשים להגיב, וברגע שהם מגיבים הם מקבלים הודעה אוטומטית מהדף, גם חזק מאוד.
אחרי רועי עלה רמי בוכניק, מנטור לעסקים, נראה בחור מאוד רציני, גם דיבר איתנו על מה דרוש כדי להצליח, ועשה לנו זריקת מוטיבציה חריפה ביותר!

השעה כבר כמעט הייתה 14:00, ונגמר הכנס וכולם התפזרו, ואני הרגשתי שספגתי המון מידע, וגם הכרתי המון אנשים נפלאים, שחלק מהם מומחים בתחומים שונים ומגוונים.

ומאז אתמול ועד היום אני רק יושב על עוד ועוד סרטונים של קורסים ומסכם לעצמי עוד דברים. אז מכאן אני ממשיך ללמוד ואראה איך אני מחליט להתקדם בהמשך התכנית שלי. אמשיך לעדכן אתכם בהמשך השבוע. 

שבוע מעולה לכולם!


למעני ולמענכם,
המיליונר העירום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה